PulsarSystem - nagłówek

XL2GreenMail24

XL2GreenMail24 to moduł integracyjny umożliwiający udostępnienie e-usług firmy GreenPost, w tym usługi e-fakturowania z poziomu systemu Comarch ERP XL poprzez jego integrację z platformą GreenMail24. Dzięki temu firma, która skorzysta z tego rozwiązania może zaoszczędzić znaczne koszty dotąd wydatkowane na obsługę faktur papierowych. Proces wysyłki faktur z XL do usługi GreenMail może odbywać się automatycznie wraz ze zwrotną informacją do XL o statusie wysyłki danej faktury.


Optima2GreenMail24

Optima2GreenMail24 to moduł integracyjny umożliwiający udostępnienie e-usług firmy GreenPost, w tym usługi e-fakturowania z poziomu systemu Comarch ERP Optima poprzez jego integrację z platformą GreenMail24. Dzięki temu firma, która skorzysta z tego rozwiązania może zaoszczędzić znaczne koszty dotąd wydatkowane na obsługę faktur papierowych. Proces wysyłki faktur z Optimy do usługi GreenMail może odbywać się automatycznie wraz ze zwrotną informacją do niej o statusie wysyłki danej faktury.


Pulsar Mobile Suite - GRADO

GRADO to rozwiązanie IT w zakresie precyzyjnego zarządzania magazynem w każdym przedsiębiorstwie niezależnie od branży. System składa się z modułów pracujących na urządzeniach przenośnych (kolektorach danych), które zarządzane są poprzez dedykowany serwer PMS SeraServer. System posiada bardzo stabilny, łatwy do instalacji i konfiguracji interfejs pozwalający na integrację z dowolnym systemem ERP oraz bezpieczną wymianę danych pomiędzy systemami.


IntegroPulsar Mobile Suite - INTEGRO

Systemy zamówień on-line skutecznie zwiększają konkurencyjność naszej firmy. System Integro skutecznie przyśpiesza obsługę sklepu internetowego. INTEGRO automatycznie synchronizuje dane pomiędzy systemem ERP a serwisem internetowym. Do sklepu przekazywane są informacje na temat towaru, historii transakcji, kontrahentów, płatności, etc, natomiast w drugą stronę płyną zamówienia. Całość przepływu informacji odbywa się w tle i jest zupełnie niezauważalna ani dla Klienta ani dla właściciela sklepu.


Pulsar Mobile Suite - SOCCORO

System SOCCORO to aplikacja wspierająca pracę przedstawicieli handlowych działających w terenie. Oparty jest on na urządzeniach Windows Phone oraz wspierających je rozwiązaniach serwerowych. Zapewnia integrację i pełną wymianę danych z dowolnym systemem finansowo-księgowym klasy ERP. System umożliwia zbieranie zamówień, zarządzanie CRM czy rozliczeniami. Dzięki wynajmowi aplikacji koszty wdrożenia i uruchomienia systemu są minimalne.


Program partnerski

Dla naszych Partnerów biznesowych przygotowaliśmy specjalną ofertę. Zapraszamy wszystkie firmy, które chcą z nami współpracować do zapoznania się z naszą ofertą.